Kertukese blogi

neljapäev, mai 14, 2009

dialoog Euro Parklaga

Jõudsin õhtul kella 6:30 paiku Piritale ja parkisin oma "tsiki" (motika) Top restorani ette Euro parklasse ja tekkis küsimus, et kas ma pean maksma ka parkimise eest. EI MA EI OLE BLONDIIN ja tegelikult tean täpselt, et ainult linna parklad on motikatele tasuta. Aga siiski tekkis huvi ja helistasin Euro Parkla infonumbril. Õnnetuseks ei olnud mul veel telefuuni ka kaasas. Seega pidin laenama kõnetraati. Helistasin numbril 6610223 ja vastas mahe meeshääl. Mina siis alustasin oma juttu:
K: "tere, ma pargin Euro Parklas oma motikat ja kas ma pean selle eest maksma ka????"
EP: "jah, kuna ta on mootorsõiduk siis läheb ta ka maksustamise alla!!!"
K:"ühesõnaga ma parkisin Pirita Top Restorani ette parklasse oma motoka ja kahjuks ei ole mul kuhugile parkimistalongi panna. Tuul on nii tugev, et viib minema või võtab keegi teine selle sealt ära...Mis ma tegema pean siis... ja telefuun on ka laenatud, ei saa ka Mparkimist teha."
EP: "nu jah oleneb parklast, kui ei ole tõkkepuu ja valvuriga siis tegelikult saab ka ilma."
K: "aga kui kontrollima tullakse kas ma siis saan trahvi, et mul ei ole parkimise eest makstud"
EP: "nu teeme siis nii, et ei pea maksma ja kui kauaks sinna parkima on plaan jääda"
K:"3 h kindlasti"
EP: "nu selge eks te parkige siis seal aga ikka kindlasti mootorrattaga"
K: "selge, mulle sobib"
Järeldus: saab ka tasuta parkida kui küsid