Kertukese blogi

reede, jaanuar 06, 2012

kokkuvõte vanast, et seada uued eesmärgid

ei leidnudki kohe üles seda eelmine aasta seatud eesmärkide jada. Lõpuks kui leidsin siis tuleb tõdeda, et ega ikka kõik ei läinud nii nagu plaanisin.
1. AFF instruktori kursus - DONE. ja sai ka palju hüpatud õpilastega.
2.Basic camp  - DONE. esimest korda siis sain ka lennata samakaalulistega.
3. Poola Big-way - DONE. igati vahva ja kasulik, et lendamisoskust lihvida. Kehva ilmastiku tõttu piirdus ainult 16-wayga. Tõestasin endale, et lendasin erinevad positsioonid lõdvalt ära. Tänu sellele tripile olen õnnelik telgi omanik ja rahul.
4. Ameerika maa külastus - NEGATIVE. Olude ebasoodsa kujunemise tõttu sinna ma ei jõudnud. Seoses sellega langevarjutamise plaan jäi ka ära. Elame - näeme mis elu toob.
5. kokkamine - SO & SO. Hädavajaliku tegin ära aga ega ma eriti köögis ei püsinud. Kuna aasta jooksul kogesin ka paar korda paastu, siis polnud kööki üldse asja. Mitmeid kordi võõrsil viibides ka ei rõhunud toidu valmistamisele ja kuna suvi möödus sõna otseses mõttes puhates ja mängides, siis söögitegemine oli OUT.
6. käsitöö - NEGATIVE. Tuleb tunnistada, et see aasta oli ikka päris kehv käsitööaasta. Heegelnõela ei kohanud; fimo - ununes; kudumine - alati oli 1 varras puudu ja sokikannad endiselt tegemata. Selle eest sai pisut õmmeldud (2 seelikut, kardinad, roomakardinad, kinda kaunistused ja nipet näpet veel).
7. raamatulugemine - DONE. Lugesin piisavalt ja vägagi huvitavaid raamatuid.
8. Sõjas ei käinud, kuid olgem ausad kuidagi kipub tagasi. Lubasin, et ei lähe enam kunagi sinna põrgusse, aga nagu öeldakse NEVER SAY NEVER.
9. töö - seis sama. Aasta lõpus sai käidud vanemveebli kursusel ja see oli korralik elukool. Olen tänulik selle kogemise eest.
10. Mehele minek - nii kuidas lubasin, nii ka läks.
11. ÖKO elu - DONE. sai elustiiliks, oli ka mõningaid libastumisi ja ebatervislikke momente, aga need olid vajalikud, et edasi liikuda.
12. Hoolitseda oma vaimu maailma eest ja viibida rohkem meditatsiooni maailmas ja leida siis vastuseid olukordadele ja küsimustele. Oma kividesse rohkem usku ja kindlustunnet kasvatama. Olla lihtsalt parem inimene ja märgata enda ümber olevat elu. - DONE. Olen selle aastakesega väga palju kasvanud ja arenenud. On rõõm ennast vaadata nüüd ja enne. Kive on kogunenud palju usk nendesse ja nende toimesse katsetatud. Minu ellu on lisandunud veel lisaks Ayahuasca, San Pedro ja suurepärane Valguspesa perekond.
13. CIEP - DONE. Vägagi huvitav ja seiklusrikas võistlus.

lisaks hakkasin ma tandemeid filmima ja ühesõnaga jäädvustasin kõik mis jäi maa ja taeva vahele.
Armumist sai ka proovitud ja selle tundega tegeleda selliselt, et mitte haavata saada ebaõnnestumise korral.

Uskumatu, et ma ikka olen planeerinud nii palju omale tegevust ja hämmastav on see, et ka enamus sai tehtud ja rahule jäädud.
Uued eesmärgid siis hiljem.