Kertukese blogi

laupäev, veebruar 01, 2014

õnneks on mul tütar....

kui oleks poeg siis jääksin hätta oma oskustega. Puust klotsidest garaazi ehitamine ei ole mul vist teema mida valdaksin. Aga tänu taevale oskan ma õmmelda, kududa, heegeldada jne...
Eile siis sain aru, et Freia-Mia on asjalik beebi ja pean ta nukkudele õmblema voodipesu. Nukud on vaja ju magama panna. Otsisin välja kapist jupikese kangast, pitsi ja lambavilla. Õmblusmasin tekitas muidugi Freia- Miale väga suurt huvi ja ega vist pole enam kaugel aeg kui võin oma masinapargi talle pärandada. Kui laps on käinud minuga koos koolis alates kolmandast nädalast, siis pole ka ime. Kulus üks tunnike ja olidki olemas madrats, tekk, lina ja 2 patja. Puudu on muidugi veel voodi, praegu peavad nukud leppima karbikaanega või lihtsalt põrandal magama.

2 Comments:

  • At 1:46 AM, veebruar 03, 2014, Blogger Maris said…

    Mul Bella käib ka tihtilugu minu süles õmblemas. Aga kuna tal püsivust pikalt ei ole, siis peale nuppude näppimist ma lõpetan tihtilugu selle tal ära:) Aga muidu teretulemast klubisse. Ma mäletan kuidas mul hakkasid järsku kaduma köögist käterätikud. Nukkudel oli ju tekke vaja!!! Asi muutus siis kriitiliseks kui üks päev avastasin nuku tekiks olevat ajalehe. No nüüd tal on nuku voodi koos voodiriietega. Isetegemisega ei saa uhkustada. Tol hetkel ei olnud õiget aega ja siis Jõuluvana tõi :) Aga ma saadan Sulle meie nuku voodi pildi, millesse ma kohe kiindusin kui seda poes nägin. Kui huvi on, anna teada ja ma uurin kas neid on veel saadaval.

     
  • At 2:02 AM, veebruar 03, 2014, Blogger Kertu said…

    on ikka huvi...
    11 kuune beebi mõistab juba päris hästi kuidas ja kus nukud magama peavad. Ja kui kunagi mul lõputööga kõik ühele poole saab, siis tuleksin sinu juurde lapitehnika kursusele.

     

Postita kommentaar

<< Home