Kertukese blogi

neljapäev, juuni 04, 2009

killuksesd Basic Cambist

nii siis oli ilgelt tormiline nädal. Täis hüppamist ja trallimist. Kohe raske on harjuda sellega, et midagi ei ole kohe teha, sest kodus olles oleks nagu aeg seisma jäänud. Aga proovin siiski kokku koguda ükshaaval kõik killukesed, küll mitte kronoloogilises järjestuses...
Esimene asi mis meelde kohe kindlasti jäi oli LAUL...jah laul mida sai laulda palju aga enamus ei teadnud mis sõnu nad laulavad seega siis see LAUL...õigemini refrään, millest me kaugemale paraku ei jõudnud.
Volare oh oh
Cantare oh oh oh oh
Nel blu dipinto di blu
felice di stare lassu
piisab ka nende sõnade teadmisest.
Teiseks...Tuuker on tuntud seal klubis kui vägev kakleja siis üks kõige paksem ja väiksem coach arvas, et ma võiks ka temaga kakelda. See käis nii kiirelt, et ma ei saanud isegi mitte aru, kui ma olin juba keeratud kuhugile sõlme ja 100 kilo lolli liha ole raskuseks peal. Kuna ma erilist vastupanu ei osutanud, siis ei olnud ma väga huvitav maadluskaaslane ja järgmisena rünnati Tuukrit. Mina rohkem selline kergemate kunstide harrastaja, nagu näiteks tantsimine. Tantsida võin ma küll iga loo järgi ja valimata kohta ja aega.

Kolmandaks...Tuukri juuste värvimine. Juuksuriteks: mina ja Itaaliast Marco. Selle juukselaki haisust jäin mina küll kooma ja terve kuradima öö pidin taluma seda maitset suus. Mida küll Tuuker veel tegema pidi selle kange kraami peale. Õnneks olid tall hommikul juuksed peas ja kõrvad oranzid. Praeguseks vast aitab aga järgneb veel....