Kertukese blogi

laupäev, juuli 04, 2009

elagu Eesti Politsei



olin ohver täna. Politsei pidas mind kinni kuna ma olevat liiga punasega sõitnud "seevaldi Selveri" ees olevast valgusfoorist läbi. Jah väga roheline see tuli küll ei olnud, aga pidasin ohutumaks lihtsalt edasi sõita. Tee olud ei vastanud just minu nõudmistele. Kuna vihma sadas ja teel olevad roopad olid vett ääreni täis, oli tee pisut libe. Kohati tundsin kuidas tagumine ots libises, seega see otsus sai selline vastu võetud. Politseile ei meeldinud minu otsus ja võttis kohe järgi. Mustamäe tee Eks kaubamaja juures pani sisse vilkurid ja sireeni. Kontrollis mu juhilube ja ratta dokumente. Kõik oli korras ja siis ta kutsus mind autosse ja hakkas kohe protokolli kirjutama. Kuna eelnevalt mul midagi karistusi ei olnud siis lubas miinimumi määrata. Nüüd olen ma 2 hüppepileti võrra vaesem ja toetasin Eesti Politseid 600.-