Kertukese blogi

pühapäev, märts 28, 2010

maal




Oma stressirohke eluperioodil veetsin eile päeva, hobuste, lammaste, tallekeste ja kitsedega.

Polnud kunagi varem avanenud võimalust terve päev veeta hobustega. Minu arvutamisoskus arvestas kokku 5 hobust. Kellest 2 olid noored täkid - enam mitte.

Kuna nad olid karjas tülinorijad ja omaette isiksused, siis otsustati neile anda õppetund...munad maha. Oma vaimusilmas kujutasin seda protseduuri väga võika ja kohutavana ette. Nina pikal ma sinna passima ei läinud. Hale oli vaadata kuidas see hobune oli köitega pikal maha kinni tõmmatud ja iga hinna eest puikles ta arstile vastu. Rohkem detailidesse ma selle protseduuri kirjeldamisel ei laskuks.

Väga armsad olid väikesed tallekesed. Algul ei usaldanud nad võõraid kuid pika-peale muutusid julgemaks. Sai pisut pildistatud ja suheldud nendega.´

Üks hobune muidugi ole selline musi maias, et musitas mu näo täielikult üle. Vähe sellest lakkus ta mu jope ja püksid ka ilaseks. Temast oli mulle palju abi, ta suutis mind rahustada ja oma suurte silmadega vaatas ta minust läbi. Tahaks rohkem veeta aega hobustega...sest nad on super head rahustajad.