Kertukese blogi

teisipäev, november 02, 2010

turul käidud ja petta saadud


nende kohalikega äri tegemine on üks kole asi küll. Hankisin mõned kivist klaasid omale ja lõppkokkuvõtteks mul ikkagi ei ole neid. Laupäeval lähen turule ja saavad tunda seda kuidas eestlast petta. Ikka igal sammul tõmmatakse perse lohku.
Tahtsin osta türkiisist kaelakee ja käevõru.
kertu: "palju see käevõru maksab?"
kohalik: " 10 dollarit"
kertu: "palju see kaelakee maksab" (tegemist oli samas stiilis kaelakeega aga kive oli poole vähem)
kohalik: " 20 dollarit"
kertu: "nii palju, kus see loogika, siin on ju palju vähem kive"
kohalik: "aga see on kaelakee sellepärast ja see on väga hea hind. ainult täna ja ainult sulle".
kertu: "ok ma võtan 2 käevõru ja ühe kaelakee 20 dollariga."
kohalik: " ei ei see ei ole hea diiil. 30 dollarit on minu viimane pakkumine."
kertu:" ei see ei sobi mulle, ma ei maksa rohkem kui 20 dollarit. kui ei siis ma ei vajagi neid."
kohalik:" ok teeme siis nii, et 25 dollarit. sinu 20 ja minu 30 võtame siis keskmise sellest."
kertu: " ei "
kohalik: "ok 23 dollarit."
kertu: "20 on minu viimane hind."
kohalik:" ok 20 dollarit diiil.
lõpuks kui oma tuppa jõudsin siis oli ikka selline tunne, et mind on petetud.