Kertukese blogi

esmaspäev, jaanuar 09, 2012

mis roll on minul tänaseks päevaks....

Täna siis selgus see, et ma olen üks pidur. Pidurdan nii, et kärsahais on taga. Tooks sellise võrdluse KERTU=JESUS BOLT (http://en.wikipedia.org/wiki/Jesus_nut).
    Nimelt kui mina olen paigal ja ei liigu kuhugile siis seisab kogu värk paigal, nii kui mina liigun laguneb kogu senini seisnud järjekord ja hakkab liikuma. Sorry kolleegid, see ei ole taotluslik, et ma olen nagu Itaalia valitsus, kellel kasvavad juured alla ja enam ei liigu kuhugile. Liiguksin väga hea meelega, et tõestada eelkõige iseendale, et olen võimeline enamaks ja suurima hea meelega oleks oma ideede ja abikäega abiks sinna kui palju teha.
Eks elu näitab kuidas liikumine toimub, kas jätkata seda mida siiani teen või siis ringiga tagasi kust ma olen väljakasvanud.