Kertukese blogi

reede, veebruar 03, 2012

töövärk

Väga asjalik koolitus oli neljapäeval. Räägiti meditsiini teemadel ja kuna loengu pidaja Toomas Põld oli väga pädev, siis oli huvitav kuulata. Teemad: kuulmine, nägemine, süda, hingamine ja kuidas neel lennundusega kooskõlas on. Teemadeks olid veel lennundus keelatud ained ja nende mõju jne. Pole kunagi nii palju lendavat koosseisu ühes klassiruumis näinud.

naljanumbreid:
Doktor (D)
Lendurid (L)

D:"Kas teate mitmendast eluaastast hakkab inimese keha vananema?"
L: "Alates 45 eluaastast."
D:"Paraku nii arvavad ainult 45 eluaastas olevad mehed." "Tegelikult hakkab inimkeha vananemine 19 aastaselt, 16 aastaselt on inimene oma täies potentsiaalis ja seda kahjuks ainult 4 aastat ja pärast seda hakkab allakäigutee..."

D:" ideaalne eesti keskmine mees on 170cm pikk ja70kg"
L:" vaadake mind." lehvitab ja tõuseb püsti lendur kelle pikkus oli küll 170 aga kehakaal on peaaegu 2x70kg.

L:" kui minu vanaema ütleb mulle, et mu süda valutab sinu pärast... siis mismoodi see tegelikult on?"
D hakkas seletama seda kuidas tekib valu südames (füüsiline) ja millest jne...
Kogu auditoorium naeris südamest selle küsimuse peale, kaasaarvatud ka see küsija.

D:" pole olemas SÜDAMEVALU, kuna süda ei tunne tundeid. Süda saab ainult valutada füüsiliselt."
MINA mõtisklesin siis omaette, et mis mõttes....mis tunne see siis on kui ma olen
ARMUNUD ja tunnen südames armastust
RÕÕMUS ja tunnen kuidas süda rõõmustab ja on õnnelik
ÄREVUST  - süda on nii "elektrit" täis ja on tunne nagu seal sees on liblikate parv.
VIHANE ja tunnen enda südames raevu
SOLVUNUD ja olen hingepõhjani reetmise tunnet täis.

Mõned emotsioonid, mis on on meil kõigil olemas ja kui seda südames ei tunneks siis kus need tunded tekkivad.
Ja kui me teeme otsuseid selliselt, et kuulame oma südamehäält siis midagi peab ju seal olema - ei saa olla ainult füüsiline PUMP seal.