Kertukese blogi

kolmapäev, juuli 10, 2013

päikest ja pilvi

nii võib võtta kokku lühidalt 4 kuud elu beebiga. Kogenud olen kurbust ja rõõmu, naeru ja pisaraid. Kõige valusamad hetked on muidugi need kui kallis F-M nutab südantlõhestavalt ja ma ei oska midagi peale hakata, kohe üldse ei saa aru kus kohast see kurbus temast tuleb. Loomulikult on ka naeru, rõõmu ja tingimusteta armastust meie päevades. ole ilusamaid hetki kui õhtul F-M kaissu pugeda ja lihtsalt vaadata kui rahulikult ja armsalt ta magab. Naeratusega äratab ta mind hellalt üles ja on valmis vastu astuma uuele päevale. Päevad täis tegemist, ega pole võimalust lasta lihtsalt päev mööda ilma midagi tegemata.
  Uusi ja põnevaid asju minu elus, mida kogen rõõmuga. Oli naljakas kuidas F-M hakkas maasikaid "sööma" - maasikapõllul vaatas mammusid sellise pilguga, et mitte ei saanud proovimata jätta. Andsin maasika talle musisse ja jälgisin reaktsiooni. Algul ei saanud aru, mis see on aga kui magus maitse jõudis temani, siis enam pidama ei saanud... maasikakorjamine oli sellega lõppenud ja mammude söömine alanud. Uus maitse oli ka nektariin ja mohhito kokteil (ilma alkoholita). Palaval suvepäeval oli üks külm kokteil täpselt see õige, seda arvas ka F-M. Andsin talle lihtsalt kõrre suhu, et las mängib sellega aga oh üllatust ta ju oskab suurepäraselt imeda ja nii ta selle joogi ka kätte sai. Ise veel nii õnnelik ja hasarti täis. Proovitud on ka kruusist vee joomine, mille soorituse hindeks võib anda 5.
   Füüsilisteks pingutusteks on järgmised: Mõlema jalaga lükkab ennast ilusti püsti, üksinda istumine tuleb ka välja, kõhuli on parem olla kui selili aga keeramine on vaevarikas. Avastanud on enda jaoks varbad - need on nii lahedad asjakesed, potitamise ajal on hea nendega mängida ja selili saab neid suhu panna. Kõdistamine kaenla alt on nii naljakas, et naer tuleb nii südamest, et enam pidama ei saa.
   Mänguasjade top 5: 5. kõrisev sitikas; 4. pehme jänes ; 3. karvane koer ;2. hiiretips; 1. krõbisev riidest raamat. Krõbiseva raamatuga isegi jäädakse magama. Ujumas käies ja vannis on lemmikuks vannipardid ja neon roosa pall.
    Nutuhoos on sõna EMMM, mis on selgeks saanud.
Kultuuri on ka nautlemas käidud. Lätis käisime näppu viskamas Lana Del Ray kontserdil, teatrietendus "13" meeldis meile mõlemale ja Palmses ERSO kontserdil kuulas ka F-M huviga kaunist muusikat.
Ma olen õnnelik, et mu laps on nii tore kambajõmm, kellega saab reisida ja ühiselt ette võtta palju huvitavat. Kui mõelda sellele, et mis oleks elu ilma F-Mata, siis kindlasti mitte nii vaheldusrikas. Ajal kui pidin otsustama enda ja lapse saatuse üle, siis paraku ei kujutanud ma ette, et see katsumus on nii raske... aga ma ei ole hetkekski kahetsenud seda otsust, mille vastu väga paljud ja väga armsad inimesed olid. Täna võin ma öelda seda: "Ma tänan, et te olemas olite ja tänu nendele tunnetele ja olukordadele olen ma praegu siin kus ma nüüd olen, olen lihtsalt õnnelik väikeste asjade üle mis iga uus päev mulle toob."  Vahest on raske mõista, miks olukorrad ja asjad just sellised on - aga tean seda, et me oleme iga päev uutes õppetundides ja neid tuleb võtta vastu armastuse ja tänutundega.