Kertukese blogi

neljapäev, mai 16, 2013

2 kuud puhast õnne.

Nii see on.
Freia-Mia on juba 2 kuud ja pisut peale olnud minu elu üks kõige tähtsam tegelane. Tänaseks päevaks hoiab pisikene juba väga edukalt ise oma pead. Kõige ilusamad hetked on muidugi need kui ta naeratab. Ja neid hetki ei ole vähe, meie päevad kuluvad naeratades. Siiralt õnnelik selle üle kui õnnelik võib olla üks väike beebi. Tihti on naeruga koos kilked ja väike eputamine ka. Kui Freiat naerma ajada, siis peidab oma näo alati minu põue ära. Suure osa ajast kui Freia on ärkvel, veedame jutustades... Hämmastav kui palju võib üks väike inimene juttu ajada ja nii asjalikult seletab, et mitte ei saa talle vastamata jätta. Titade keel on mul juba päris selga. Häälik GAGA on väga selge ja kui talle samaga vastata, siis teeb talle see väga nalja.
   Kaal on juba 7 kg ligi. Söögiisu on meeletu. Kõdi kardab meeletul, ei tea kus ta selle küll on pärinud????
  Püksi pissimine teeb talle väga nalja, naerab laginal (muutub aina rohkem teadlikuks oma tegevusest).
 Vannis veega pritsimine ja pladistamine on vahva Freia arvates. Vannipardid on juba olemas, veel pisut ja lähevad käiku.
 Selili enam olla ei taha, istudes on palju lõbusam ja kui juba istuda, siis üritab omale jalgu alla saada. Surub ennast sirgu jalgadele.
   Põnev tegevus on mänguasjade jälgimine. Mida erksam seda vahvam. Hoolega jälgib ennast muidugi peeglist ka. Eks see ole tüdrukute värk.
Riietest lähevad selga juba 6 kuuse lapse suurused ja piduseelik sai üldse 2 aastase lapse oma ostetud :)

Väga vahva on kasvada ja nautida ühiseid hetki oma väikses armsa tütrekesega. Ma poleks kunagi arvanud, et emaks olemise tunne on nii ilus ja siiras. Ma olen väga tänulik, et ma saan nautida neid hetki.