Kertukese blogi

laupäev, oktoober 21, 2006

Sain hakkama

Reedel oli vaja piloodid viia hommikul lennuväljale. Seda ma ka tegin. Korjasin ükshaaval mööda linna kokku ja algas sõit lennujaama poole. Mina olin bussijuht. Buss ei olnud just kõige mõistlikum transpordivahend millega seda sõitu teha.
1. käigud ei lähe sisse nii kuidas vaja (esimese käigu asemel läks tagumine jne).
2. sidur ei meeldinud mulle ka.
3. üleüldse see buss on selline kits millega vähegi kiirema hooga kurvi minna siis läheb ümber.
Kuna reedene päev oli jälle
"kuninganna päralt" siis oli liiklusummikuid linn täis. Teekond kulges Mustamäe - Nõmmetee - lennuväli. Teekonna algus sujus kuni Ülemistekeskuseni. Jazzipesula juures otsustas carawelli sidur ülesse öelda. Foori tagant enam minema ei saanud. Mitte ükski käik sisse ei läinud. Piloodid liikusid jala kopteri juurde ja mina jäin siis ootama Ämarist tehnilist abi. Panin bussiuksed lukku ja kolisin ise koju. Mingi aja möödudes võeti minu käest Mustamäelt võtmed ja lohistati see buss minema.
NU jahhh, linnuke kirjas minu kontol. Suutsin selle bussi ära lõhkuda ja ma väga loodan, et seda enam korda ei tehta. Kas saab ükskord lahti sellest romust või ei??????