Kertukese blogi

esmaspäev, märts 19, 2007

Medalid rinnas

...nüüdseks siis juba kaks päeva oldud uhkelt medali omanik. Nimelt siis " North Atlantic Treaty Organization" medal IN SERVICE OF PEACE AND FREEDOM. Selline uhke asi siis. Medalite paraad toimus halva ilma tõttu sisehangaaris, tseremoonia oli lühikene ja konkreetne. Kõige kõrgem ülemus võttis sõna ja siis alustati medalite jagamist. Pildistajaid oli palju, kahjuks ise ei saanud pilte teha. Kui minuni järg jõudis siis öeldi mulle midagi ilusat :" thank you for your work and you are our apron SUN." Mitte midagi erilist kiidusõnu aga see oli ilus. Loomulikult ma juba teadsin enne seda, et ma olen siinne päike, mitte ainult perroonil. See selleks kui nänn käes siis lasti erinevate riikide hümne. Rivis siis ole umbes 6 erinevat riiki ja seega samapalju hümne pidanuks tulema...tuligi aga mitte Eesti hümn. Peale rivistust siis kogu eestlaste ülisuur meeskond (3 persooni) läksid Dj juurde ja pärisime siis, milline see meie hümn siis oli. Kahjuks ei osanud keegi seda meile öelda ja jäigi arusaamatuks millise riigi hümniga siis meid tervitati. Natuke sai nalja ka muidugi...rivistajaks oli belglane ja see oli ikka vaade omaette kuidas nemad marsivad. Trambivad jalgu vastu maad ja põlved tulevad võimalikult kõrgele, nagu põlvetõstejooksu teevad. Pärast pildistati jälle ja ma katsusin salvestada nägusid kes olid fotokatega. Nüüdseks on juba osad pildid mul olemas aga suurem osa on puudu. Tegelen sellega lähipäevil.