Kertukese blogi

teisipäev, juuli 15, 2008

ebaõnnestunud bodypump trenn

kahjuks jah...loota teistele ei saa. Nagu öeldakse: "uppuja oma mure kuidas päästetud saab"
nii siis minulgi.
Pakkusin välja rahvale, kuupäeva, kellaaja, saali ja kõik sinna juurde kuuluva, et teha üks mõnus bodypump trenn. Ja seda tasuta. Isegi see ei olnud piisav motivatsioon, et lubajad tegelased ennast kohale oleks vedanud. Seega ei lase ma enam ennast häirida juttudest ja etteheidetest, miks ma ei organiseeri ja ei teavita kaaskodanike võimalusest, et trenni teha. Ei oska mina enam kuidagi paremaks muuta olukorda, kui juba kandikul sai inimestele kätte toodud võimalus. See tähendas minule läbikukkumist ja päris ränka. Minult eeldas see enne saali broneerimist, videotehnika ülesseadmist, vaba päeva tööjuurest ja väikest organiseerimist.
Nii ma istusin siis üksinda seal saalis ja ootasin, lõpuks siis korjasin kola kokku, koristasin saali, mille olin paigutanud ja sulgesin ukse. Oli vast huvitav trenn ja päev raisatud. Nüüd siis jälle alguses tagasi ja lakun haavu. Ja jälle elus targem, et mitte uskuda ja loota teiste abile. Tuleb ise hakkama saada. Raske on küll ennast kloonida viieks, et saali publik saada.