Kertukese blogi

neljapäev, juuni 19, 2008

ITAALIA vol3...soe päike ja meri RIMINI

Lõpuks siis näen ma ka oma silmaga selle linna ära, kus on palju pidusid, meeletult pikk rannajoon, hea söök ja mis veel Vasco Rossi sünnikoht. Hotell kuulus keskklassi kasutajatele ja hooajavälised hinnad madalad veel. Tuba eriti suureks ei osutunud, aga sobis küll. Nende 3 päeva jooksul saime palju päikest, see eesmärk ju oligi. Esimesel päeval rentisime toolid, et päikest võtta. Vihmavarju ei pidanud oluliseks, kuna eesmärgiks oli ju päike. Merevee temperatuur päeva lõpuks muutus ikka väga soojaks. Vees elasid mingid krabid ja nii jube oli jalgu põhjas hoida, nad ju naksasid. Õhtuks olin põlenud ja eelistasin jahedust. Külastuskäik delfiinide juurde meeldis mulle väga ja tõsi ta on, sain sealt meeldiva enesetunde. On ju teada, et delfiinid on väga targad loomad. Show tundus pisut igavam kui 3 aastat tagasi Barcelonas. Aeg mis jäi enne õhtusööki, sisustasime Rimini vanalinnas. Polnud eriti midagi vaadata ja meeletult suuri diskoteeke ka ei näinud. Ju siis otsisime valest kohast.

Järgmine päev võtsin päikest varju all ja pikkade riietega. Vot selline suvitaja siis. Külastasime ka San Marinot. Nii palju venelasi ei näinud ma itaalias üheski linnas. Poodide sildid kirjutati ka vene keeles.Musta aafriklase vahetasid välja venelased. Kolasime läbi 3 kindlust ja nende tornid. See linnriik tundus kummaline kuidagi, aga armas sellegipoolest. Naljakas hetk: ostsime ühest poest kohalikku maiust ja siis küsis poemüüja meilt, et kas oleme soomlased. Ma vastasin, et sono Estone...ja müüja ulatas kommid öeldes PALUN. Seega on selles riigis turist ka oma töö teinud. Õhtu veetsime jälle pizzerias maitsvat pizzat süües ja veini juues.