Kertukese blogi

esmaspäev, november 24, 2008

hooaja lõpp



valmistumine algas juba hommiku...kolasin mööda ostlemis keskuseid, et leida oma väga õhulisele kleidile peale mingisuguseid varrukaid. Raske ülesanne aga hakkama sain. Peale 3h juuksuris istumist sai ka nagu öelda läbi huumori prisma "ahvist inimene". Suurt hookus-pookust tegelikult ei olnudki vaja, juuksed ära kammida ja natike krohvi ka peale pandud. Juuksuritoolis muidugi juhtus see, et uni kippus peale. Nokkisin natukene ja siis tulin teadvusele tagasi. Juuksur muuidugi algul oli päris hädas mu juustega. Värskelt pestuna on nad väga lendlevad ja õhukesed...kuhjaga lakki ja juuksevaha kulus ära. Lõpptulemus oli 5+.
Make-up: valisin välja päris tumeda jumestuse kuigi pisut olin skeptiline pisut selle tumeduse suhtes. Aga oh üllatus, päris cool oli.
Kuna minu teadmise järgi pidu algas kell 19.00 siis tundus aega olevat piisavalt. Kleit selga, kingad jalga ja minekut. Kuna päev oli sujunud kenasti siis loomulikult ei ole minu puhul see hea märk...mingi apsakas peaks ju ikka varuks olema. JA OLIGI OLEMAS. Puuduvad elemendid kogu selle ettevalmistuse juures olid kingad. Tubli nagu ma olen, viisin millalgi oma kõik mustad kingad töö juurde :(
Vot siis läks kiireks, prismasse kingi ostma. Kiirelt olemasolevad poed läbi vaadatud ja silma jäid BATA s olevad mudelid. Istusin kenasti pehmele diivanile ja lasin müüjal ennast teenindada. Väljavalituks jäid siis täisnahast, teravate otste ja tikk kontsadega kingad. Maksid ka 760 raha. Naljaga pooleks öeldud...nii kallid, kogu mu olemasolev kingakollektsioon ka ei maksa nii palju. Mis teha loll pea on ikka nuhtluseks.
Ah ja kleidist ka paar lauset. See on eelmine aasta mingiks ürituseks muretsetud kleit ja kahjuks jäi tookord kasutamata, kuna pidu vist jäi ära (midagi sellist). Seekord pidin ma muidugi pisut rinnalihasest koomamale tõmbama. Kriips peal meeletute kätekõverduste tegemistele ja jõusaali treeningutele. Kaasaarvatud ka bodypump treeningute raskustele. Aga olin õigeks ajaks õiges mõõdus.
http://www.manonet.ee/gallery/io