Kertukese blogi

reede, september 12, 2008

Motoka otsinguil

Minu kinnisidee on Yamaha Fazer. Kuna olen koolis selle rattaga sõitnud ja sellega harjunud. Olin võimeline ka uuest peast ostma juhul kui see kasko oleks mõistuse piiri jäänud. Suures hädas võtsin ühendust saksast toojatega. Vaatasin ise ka mobile.de lehelt aga valik on nii suur ja ma ei suuda valida sealt.
Kirjutasin siis oma pika murekirja ja oma soovidest...vastuseks sain ka alternatiivseid variante kui Fazerit ei saa. Kandidaadid olid siis Honda Hornet ja Suzuki Sv650s.


Honda ei ole just see mida tahaksin. Aga Suzuki tundus kuidagi huvitav. Kilovatte pidi olema tal vähem kui Yamahal aga V2 mootor kompenseerib selle. Mitte et see mulle midagi ütleks...ah ja pidi olema äkilisem ja kohapealt minekuks on sidurit vaja sujuvalt libistada.
Haarasin siis härjalt sarvist ja lõin lahti auto24 kuulutused. Paar ratast oli täitsa olemas , millest üks asus Harjumaal. Helistasin ja uurisin, et kas saaks vaata ja proovida. Tüüp elas ise Keilas ja kuna ma paiknesin ise ka seal kandis (Ämaris), oli mul lihtne proovimas käia. Et veelgi lihtsamaks asja teha, toodi ratas Ämarisse. Esmapilgul kui ratast nägin, vaatas mulle vastu bike. Julgus kokku ja proovima. Kohapealt minek super aeglaselt ja ettevaatlikult. Esimene kurv - appi kuidas see küll võtta...ma pean kallutama...ja sama kiirelt see ka läbi oli. Pikk sirge, aeg rulli keerata...kiirus kasvas...summutist tulev plärin hajus ja mõnus joovastav tunne tekkis...keerutasin paar ringi ümber maja, et saada seda kallutamise tunnet sisse. COOL!!!
Ma tahan motokat, et veel see aasta pisutki sõita saada. Saatsin saksa jälle kirja oma sooviga. Tundub, et otsustasin Suzuki kasuks praegu.
Ah ja see, ett jalad maha ei ulata, ei ole enam uudis minujaoks.