Kertukese blogi

reede, juuni 05, 2009

veel Basicust





kui kogu selle trilli ja tralli kõrvalt vaadata seda kasulikku mida ma õppisin siis on seda rohkem kui ma algul oskasin näha.
Esimene päev lendasime mingeid "käkke". Oli plaan Tuukri ja ta soomlastega kokku pusserdada mingi wey. 9-way oli minu mäletamist määda kõige suurem asi mis nii enam vähem lendas. Aga sellele eelnes hulk katsetusi ja nalja. See kuidas Kaic minu jalast kinni haaras ja sinna kinni jäi...ja siis ta keerutas ja keerutas mind ning heitis nagu lasso minema, mul pea sassis ja hakkasin koheselt tegutsema ja pööraselt vale mehe poole lendama. Kui aru sain ja otsa ümber pöörasin oli juba kõrgust vähe. Vot sellist nalja saab vahest. Pühapäev oli ka suht tihe hüpete poolest. Loomulikult põhi töö algas esmaspäeval. Esmaspäevane päev kulus selleks et 4 inimest suudaksid kukkuda ühtlase kiirusega. Ei õnnestunud see katse kahjuks. 8 tõusuline päev oli väsitav. Teisipäev mängiti grupid ümber ja hakkas jälle kõik otsast peale. Mind pandi ühte punti 2 rootslase ja coatc Marcoga. Lausa lootusetu tundus kogu see olukord ja ma ikka olin väga mures. Õhtuks lõpuks hakkas midagi looma. Raskuseid valmistas peamiselt kaaluvahed. Mina oma 53 kilo + 7kg tina ümber kere ei suutnud saavutada seda kiirust, mis oli ühel rootslasel. Sellele lõpuks pandi selga mingi kampsun ja sortsid. Nägi küll pisut koomiline välja aga toimis.
Kolmapäev kahjuks ei olnud meile soodne. Ilm oli täiesti nässus ja istusime maas. Tehti paar loengut: Nagu näiteks Kuidas träkkida! ja Kuidas kriiperdada õigesti! Enne ametlikku lõppu muidugi saabus ka ilm ja võluti välja 2 tõusu kahe äikesepilve vahele. Üleval oli siga külm aga tehtud ta sai. Meie hüpe õnnestus.
Neljapäev - täiesti pilves. Tehti kriiperdamis võistlus ja see oli päris vahva. Lõpus läksid omavahel võistlusesse coatchide grupp ja Rootsi kohalike team. Panuseid tehti ja võitis muidugi Rootsi team. Kihlveo rahade eest osteti 2 kasti õllet ja jagati laiali. Siis ma veel õppisin kokku panema "ruubiku-kuubikut" ja sõitma 2 rattalisel rulal.
Reede...see oli jube 9 tõusu ja nalja jälle kui palju. Lõpuks saime me oma pungiga ka millegagi hakkama.
Laupäev lihtsalt fun hüpped. Kaici 400 ja kojusõit.