Kertukese blogi

reede, juuli 10, 2009

2107 km läbitud

tänase päeva seisuga olen läbinud oma motokaga pisut üle 2000 km. Päeva lõpuks sain ka puhastustöödega ühele poole. Võtsin ette keti puhastuse. Selleks olin sunnitud ostma vastavat vedelikku. Pihustasin muudkui peale ja mustus eemaldus. Seekord olin targem ja panin kummikindad kätte, et vältida käte mustumist. Ei ole ju ilus kui korralikul tibil on küünealused ja käed mustad, kuni maha kulub. Nii võiks lausa Tuukriga naiskonna moodustada...ühed kasimatud mõlemad.
Aga nuh, ega siis juhtub tegijal nii mõndagi. Algul küll jäid käed puhtaks aga hiljem...loll pea on kere nuhtluseks: ütleks selle peale. Nimelt kui olin kruvikeerajaga plastikust ketikaitsme ära keeranus ja selle kasimist alustasin...polnud mul kindaid käes. Ehk siis lühidalt kõige sitasemat asja puhastasin ikka ilma kinnasteta. See vana ketiõli koos igasuguste lisanditega on kõva kitt küll. Päris hästi istub kinni teine.
Lõpuks kui "tibi" pestud ja kuivatatud, sai viimaseks vindiks pandud vaha. Värv läigib kenasti ja silm puhkab kohe peale vaadates. Säras tine päikese käes...täitsa hot and sexy chick.
Natukene paarutasin veel õhtul linnas ja tankisin pilgeni täis.