Kertukese blogi

neljapäev, november 26, 2009

ise tegin

...lõpuks võtsin ennast kokku ja valmis ma nad saingi. Nimelt oli plaanis elutoa rõduuksele paneelkardinad. Uurisin siit, sealt ja kolmandast kohast...aga kahjuks ei leidnud endale sobiliku hinnaga paneele.

Otsustasin ise teha, mis seal ikka....tükike riiet ja pisut konstruktsioone. Mõtlesin peas välja süsteemi ja K-Rautakeskosest leidsin ka tehnilised lahendused. Pean tunnistama, et see idee on kulda väärt.

Kanga sain Jyski poest valmiskardinate näol. Väga lihtne teostus: pisut arutamist, mõõtmist, lõikamist ja õmblemist. Tegelikult selle kraami kasuks otsustasin teadlikult, et kui mu süsteem ei tööta, pole kahju väga suur. Nii ma leidsingi sobiva värvi ja materjali.

2 päeva õmblemist ja paigaldamist andis päris hea tulemuse. See on kui puhkus kisub pisut igavaks.

Kokkuvõtteks:
3 siini 3x74.-
kardin 3x69.-
niit 14.-
alumiinium profiil 6x25.-
kokku: 593.-
kruvid ja tüüblid olid juba olemas ja rohkem vist ei olnudki kulusid v.a. minu tööaeg. Loomulikult tegin ma seda puhta rõõmuga.

Hiljem läheb vaja veel ühte siini, et kogu seda värki huvitavamaks muuta.

Poest hinnapakkumine tehti alates 3000.- seega puhas võit.