Kertukese blogi

laupäev, aprill 10, 2010

11 aastat tagasi Pariisis

selgus, et minu tandemid hakkavad toimuma alles peale seitsmendat hüpet, siis tundus, et on aega natukene maailma avastada.
Hommikul kell seitse Saarluisi bussijaama ja sealt bussiga Pariisi suunda ajama. Buss oli päris mugav ja tee möödus ilma äpardusteta, kuna magasin enamuse kiirteest. Pariisi sisse sõites tervitas koheselt kivikuju kes olevat valvur sellele linnale.

Esmalt siis tutvumine kohtadega kus ma käisin 11 aastat tagasi kui ma veel noor olin ja ei pidanud kultuuri eriti tähtsaks vaid möllasime ringi.
Seekord siis võtsin asja süvendatumalt. Linnas tuuritamine ekskursiooni bussiga (HOP-ON, HOP-OFF). Ilmaga vedas suurepäraselt, mugavad riided ja vastav meeleolu, muutsid mind kuidagi unistavaks.
Vaatasin üle kõik tähtsad monumendid ja tuttavad kohad.

Ühe meeletult kõrge ärihoone otsast viskasin pilgu kogu linnale. 8 euro eet sõidutati liftiga 56. korrusele ja sealt edasi mööda treppe. ajaminevad pildid olid käes ja edasi.

Tuuribussiga jõudes Seine jõe paadicruisi peatusesse ja seal 10 euro eest mööda jõge seilata oli päris mõnus. 11 aastat tagasi olin ma samal jõel kuid öösel. Nostalgia, nostalgia...

Jalutuskäik mööda luksuspoodide tänavat Avenue des champ-Elyseese. Rahvast oli palju ja tänav värvikirev. Palju kerjuseid kerjasid, eriti palju oli mosleminaisi. Aga siiski oli mida vaadata sellel tänaval alustades siis minu lemmikust Swarowski poega ja kuna Louis Vuitton esinduspoeni välja. Oli hea pikutada tänaval maaaluse parkla müüril, juua kuuma shokolaadi ja võta päikest. Nii ma siis vedelesin pisut. Pisut pildistamist ja jalutamist kulus mulle täitsa ära.

Õhtune linna tuur. Uuesti bussi ja kohtuma selle Pariisiga, mida ma mäletan... Tuledes Eiffel Tower säras sama ilusasti. Kahjuks seekord ei saanud ma torni otsas käija kuna rahvast oli ropult palju ja kõik tahtsid vallutada torni. Kell 21.00 süttisid tornil sellised tuled, nagu oli 2000 aasta vahetusel.
Oli super ilus.
Öö hotellis oli igav. Pisut linnast väljas ja odav.

Prantsuse hommikusöök koosnes soojadest crossantidest... tundusid isuäratavad kuid polnud väga isu.
Uuesti linna ja pildistama. Moulin Rouge oli jätkuvalt minu lemmik piirkond. Terve "punaste laternate" tänava ümbrus kihas elust. See oli teistsugune Pariis kui oli esimene päev. Palju huvitavaid pilte pani mind tundma jälle omasse elementi.
Karusselliga pidin ikka ka keerutama, Mina ja karussell... võin jäädagi sinna. Kahjuks 2 euro eest seda lõbu ei jagunud eriti kauaks.

Uuesti pildijahile ja leidsin nii mõndagi, oleks jäänud kauemaks sinna piltima kuid aeg kihutas takka. Vaja oli veel osta maasikaid. Selle aasta maasikad on mul juba maitstud ja juba täitsa maasika maitsega.

Viimane ülesanne oli leida uuesti bussijaam ja istuda bussile, et tagasi reaalsusesse naasta. Õhtuks tagasi saksamaal ja väsimus murdis mind hoobilt.

Pildid tulevad hiljem. pisut aeglane net ei võimalda tegutseda nii nagu sooviks.