Kertukese blogi

pühapäev, juuni 27, 2010

päike, kivid jne....

täna olin siis tugev ja pidasin päikese käes lausa 1h vastu. Küll pisikeste vahedega käisin ennast 5 min kaupa toas jahutamas. Avastasin ka seda, lihtsam on päikest võtta püsti olles kui pikali. Pikali hakkab pea ringi käima, palav, vesi jookseb mööda keha ja pole nii mugav. Püsti olles kuidagi jahutab paremini ja kui veel võtta külmkapist jahedat vett ja sellega ennast aegajalt värskendada on päris ok. Nüüdseks olen saanud mingi jume peale ja kartuliidust pole enam haisugi.

Suutsin Jaanipäeva õhtul ka oma jalgratta kummi katki sõita, olin paar päeva "jalamees" ja pidin varuma aega oma tegevusteks. Leidsin ühe poe, kus kohalik vahetas kummi ära ja küsis 10 dollarit selle eest...nüüd siis jällegi mobiilses liikumises.

Eile külastasin ka turgu, väga suurt valikut seal ei olnud minu ihatud kivide valdkonnas. Oli igasugu jampsi...leidsin Mäekristalli kobara (võis olla ka Kvartsi kobar). Tegemist oli loodusliku variandiga ja selle oleks isegi omale ostnud kui poleks küsitud 30 dollarit. See oli ikka ülemõistuse hind sellele, Tallinnas Loitsukelleri toodangust saaksin sama hinna eest 2x suurema eksemplari ja juba puhastatud. Seekord jäi siis ostmata...järgmiseks korraks lubati tuua mulle Ametüstigeood, eks paistab.
Üldiselt kive on, nendest enamus on muidugi juba lihvitud ja tehtud ehtekiviks. Arga veel 6 kiid ringi kolada ja otsida oma kive....