Kertukese blogi

pühapäev, juuni 13, 2010

märgid, miks ma ei peaks...

dialoog:
A: Pagas palun tõstke kaalule....
K: Aga palun ja siin on makstud ülekaalu dokument.
A: Väga tore ja teie pass...
K:Pass...Pass...Pass...Pass... Kus on passs?

Sedasi algas kogu jaht passile. Lennuni oli jäänud veel tunnikene ja kuna oli tipptunnine ummik kõikjal siis väljapääsu nägin ainult kasutada taksot. Taksoleidmine oli lihtne, uks lahti ja küsisin, et kas jõuate 1h käidud mustakal. Noogutus tähendas jaatavat vastust.
Kogu see trip oli minu jaoks kuidagi mitte loomulik reisimine. Neljapäeva õhtul soovisin, et mulle antaks märku, juhul kui ma ei peaks minema. Kas see siis ongi see märk...leidsin passi kodust koheselt üles ja suund lennukale tagasi. Uue märgi otsimine. Kui ma lennule ei jõua siis ei pea ma minema.
Tulles tagasi siis nende märkide ja Inglite juurde, siis on mul kaasas oma kaitseingel S Michael.