Kertukese blogi

laupäev, veebruar 26, 2011

:(

Minu üks tibukestest (kolmest), korraldas mulle siis jälle väikese ärevuse hetke. Seekord siis pälvis minu ja mõne teise inimese tähelepanu mu roosa Sony Vaio.
23 veebruar õhtul tahtsin minna interneti ha käivitasin oma arvuti ja selgus tõde, et ta mitte ei taha minuga koostööd teha.
Lihtsalt jäigi ketrama ja ei lõpetanud mõtlemist. Hiir ekraanil muudkui mõtles. Lõpuks kui hiir mõtlemise lõpetas siis oli ta nii aeglane, et ma ei jõudnud oodata millal ta ühe pildi avas, paar liigutust veel ja jooksis kokku. Vastuseks tuli not responding. Nii ma ei saanudki midagi teha. Käivitasin siis Safe modes ja sain ära kopeeritud vajalikud asjad, vähemalt loodan....
24 veebruar siis läks selle peale, et Vist maha võtta ja panna peale win7. Praeguseks hetkeks on tulemus hea ja loodan, et jääbki selliseks. Ainuke asi veel pole mul meeles mis programmid mul seal olid aga küll saab mõne aja möödudes ka enam-vähem kõik programmid ka.