Kertukese blogi

kolmapäev, mai 25, 2011

tagasi elu juures

Esmaspäeval sai siis hambaoperatsiooni teine etapp. Paigaldati implantaat luusse ja see võttis aega 1h. Kogu selle poi käigus kostusid helid nagu oleks keegi mootorsae ja trelliga seal kallal. Mida täpsemini tehti seda ma ei te, kuna ei näinud ja küsida ka ei saanud, suu oli valus juba. Kui doktor haava kokku traageldas, siis oli juba kergelt tunda pisteid.

Õhtuks oli pisut paistes nägu. Veremaigust süda paha. Valuvaigisteid ei pidanud vajalikuks kuna homöopaatilised terad said valituks. Paraku ei julgenud ma loobuda antibiootikumidest. Ju ma ei olnud siis veel valmis selleks, et usaldada ennast.

Teisipäeva  hommik - paistetus veel suurem ja suu valutas. Verejooks oli peatunud. Ikka veel ei ulatunud kätt valuvaigistite järele, kuna valu polnud väljakannatamatu. Pisut tuikas ja see on normaalne. Peale lõunat tundsin ka väikest palavikku 37,2.

Kolmapäev - paistetus endiselt alles, nii nummi paksu põsega. Valu ei ole ja enesetunne on ka täna parem. Saan juba suud lahti korralikult teha ja pead alla lastes pole ka hullu.

Toitumine on vaevaline kõik need 3 päeva olnud.
Esmaspäeval oli menüüs 1 banaan.
Teisipäeval oli banaani smuuti hommikul (1 banaan ja pakk Tripr jooki), lõunal smuuti (1 apelsin ja Tripi jook), õhtul smuuti (1apelsin ja Tripi jook)
Kolmapäeval üllatus üllatus jälle smuuti hommikul (1 banaan ja lusikatäis vaarikaid ja Tripi jook) ja sama ka lõunal ja õhtul.
Kuigi väga söögiisu ei ole aga see, et ma antibiootikume pean sööma siis peab enne pisut ka toituma.

Õhtuks kutsuti mind muidugi ka grillima mind, lähen kohale alles peale suuremat söömist oma smuutiga.

1 Comments:

  • At 4:46 PM, juuni 10, 2011, Anonymous Anonüümne said…

    Kuidas sul praegu enesetunne on, süüd juba aega möödas operatsioonist? Küsin seda sellepärast, et mul just kolmapäeval paigaldati kruvi lõualuuse ja täna ige on nii paistes, et õmblused pitsitavad ja valu on väga tugev, ega see valuvaigisti ka palju ei aita. Kahjuks ei saa hambaarsti kätte, aga loodan et see normaalne nähtus ja midagi hullu ei ole. Külm ka leevendab. Tunnen huvi, et mis terakesi sa kasutasid? Mul ka karbitäis kodus olemas, aga ma suht algaja, ei oska veel neid kasutada õigesti.

    Kõike head soovides
    Kaili

     

Postita kommentaar

<< Home