Kertukese blogi

esmaspäev, mai 23, 2011

AFF koolituse kokkuvõte

Polnud väga kerge kursus. Motivatsioon kõikus ikka üles ja alla, olgem ausad enamus ajast oli see all.

Kohalejõudmine oli vaevaline 2100 km mööda maanteed kihutada pole just unistuste ajaveetmise viis. Kuna minek oli päris Sveitsi piiri lähedale siis kulus selle maa läbimiseks tiba rohkem kui 24h.

Kõige koledam hetk oli muidugi Poola. Ei naudi sellest riigist läbisõitu kohe sugugi. On juba küll päris mitu korda sealt läbi sõidetud, aga ikkagi tundub vastik. Seekord siis veel oli umbes 25km enne piiri mingi ummik, liiklus oli nagu pilt - seisis. Autojuht võttis vastu otsuse kiirteelt maha keerata ja läbi metsa trippida. See oli kohati ikka päris huvitav. Mõni auk oli nii suur, et sinna sisse võis ära uppuda. Kohati oli päris naljakas aga samas kadus ka lootus, et sellest ürgmetsast üldse mingi tee sealt välja viib. Pool tunnikest seiklemist ja jälle tsivilisatsioonis. Saksamaal oli sõitmine lausa lust kuni oli minu kord rooli istuda. Siis ei naernud enam keegi. Kiirteel polnud ma enne autoga sõitnud, seega tundus mulle see huvitav. Kogu autoseltskonna poolt pandi mulle kiirusepiirang 130km/h. Kiirteel selgest taevast hakkas ka järsku paduvihma sadama, see raskendas pisut minu sõitu. Rekkad hakkasid venima ja enam ei olnud nii hea minek. Kogu tripi nael oli see, et gps juhendas meid läbi Nürnbergi linna ja sinna me olekski surnud nälga ja igavuse kätte. Kellaajaliselt oli tipputnni aeg ja liiklus oli jällegi nagu pilt. Mina roolis ja ülejäänud seltskond õpetamas kuidas sõita - mina närvis kuna kõik õpetasid erinevalt. Õnneks sai see õudus läbi ja tagasi kiirteel.

Kes otsib see leiab! Nii me leidsimegi selle klubi ka üles. Suurelt seinal Skydive Saulgau...ei saa ju eksitus olla. Tervituseks tõi klubi omanik kasti "käbiõlu" ja näidati ära pesad. 2 karavani oli meie päralt. Ilmaga vedas selliselt, et kõik 10 päeva oli ilus ilm ja hüppamisega ei koonerdatud. Aastake mitte lendamist andis pisut tunda, olin roostes. Pool treeningnädalat oli möödas ja siis otsustasin vahetada FS suit tavaliste riiete vastu, kuna olin pisut kerge ja tinast polnud ka kasu, pidi hakkama siis riietusega mängima. Eksamile läksin siis oma laikaritega.

Kirjalik test sai tehtus saksakeeles. See on mul juba 2. saksakeelne test.

Üldine olemine oli väga chill, õhtul söödeti kõht korralikult täis, tehti suuremates kogustes välja käbiõlut ja kuumaveebassein aeti ka käima.

Kojusõit möödus magades.