Kertukese blogi

esmaspäev, juuli 04, 2011

MAA JA ILM

Nädalavahetus oli ilus ja sain nii mõnegi ilusa ja südantsoojendava emotsiooni osaliseks. Kohtumispaigaks oli LAULUKAAR, koht kus said kokku tantsijad ja lauljad, noored ja vanad, sõbrad ja sugulased.
  Nii juhtus see ka minuga. Laupäeva õhtul sain osa imelisest tantsust. See tunne kui ma seal muruplatsil pikutasin oli ilus. Sõnad mis ma endaga koju kaasa võtsin olid:

MAA JA ILM ALGAB SEAL KUS LÕPEB IGATSUS JA ALGAB ARMASTUS. aitäh nende sõnade eest.

  Pühapäeval kui pidin ühe väikese sugulase maailma päästma, siis tundsin ma järjekordselt, et ma teen õiget asja...olla abivalmis, kaastundlik ja armastav.
  Nimelt oli vaja tantsupeoline ümber riietuda laulupeoliseks. Kogu plaan hakkas kokku jooksma momendil kui pidi leidma kõige kiirema mooduse ja tee selleks, et olla õigeks ajaks kostüümiga laululapse juures. Aeg tiksus minu kahjuks, rahva massid olid meeletud, telefoni tuli iga minut kõne:"kaugel juba oled?"... oli ülimalt oluline säilitada keskmesolekut ja toimida targalt, jääda rahulikuks ja olla rahustajaks. Abiks oli mulle tugev tahe ja lootus jõuda õigeks ajaks. Nii läkski, kõik laabus ja istudes päikesekäes murul hellitas mu kõrvu meloodia.

http://www.manonet.ee/gallery2/v/kertu/maa+ja+ilm/