Kertukese blogi

pühapäev, juuni 12, 2011

CIEP võistluse treening ja nädalavahetus

Esmakordselt siis sai meie DREAM TEAM kokku ja tegime värki. Reedel ja laupäeval oli soojenduspäev aga täna oli juba päris lahe taevast alla lennata, kui kõik liikmed olid õiges järjekorras maanduma minemas ja oma korda ootamas. Ilm oli ilus ja meeleolu super lahe, seega oli meeldiv kõike seda teha. "HALLELUUJA"

Viimastel hüpetel minu närvid või teab mis hakkas mind alt vedama, mul läks süda nii pahaks kui olin matile lähenemas. Viimane finaal oli ikka selline, et kohe, kohe oksendan...ja siis kaotasin tähelepanu ja ülelend oligi olemas.

Lennukisse minek oli päris raske kuna tavaolukorra varjust on palju raskem kandam kanda. Palavusega veel seda enam, tekkis tunne, et tahaks küüti saada.

Väljahüpe, see sakib sajaga. Kui pole P-----!
Eks harjutamine teeb meistriks.

Väljahüppe järjekorra huumorinurgake. Järjekord oli siis selline, et Piilu, mina, Liis, Poku ja Erle. Kuna Piilu ei tahtnud spottida, siis pidin mina seda tegema ja peale Piilut hüppama. Mis tegin siis mina. Lennuk lendab kursile, kõrgus ei olnud veel täis...tekkis mingi paus, et mis nüüd toimuma hakkab...lennuk endiselt kursil aga signaali ei ole ja spoti koht on justkui juba käes. Seisan veel mõne hetke, ei signaali ega midagi ja siis hüppasin välja lennukist. Vaatan veel viimast pilu lennukis oleva Piilu näos...ja mõtlen, miks tal selline hämmeldunud nägu oli. Avasin varju ja näen kuidas peagi kukub järgmine vapper naine. Ja mõtlen mina ikka veel, et miks tal selline nägu oli ja miks ta minust madalamale kukkus. Ei tea ja alustasin lendamist. Kõik 5 varju olid lahti ja seadsime siis ennast järjekorda. Vaatan siis seda pilti mis mulle avanes ja lõpuks sain aru - Piilu oleks pidanud enne mind minema. Nii ma siis tulin maa poole ja naersin, et küll ma olen ikka segaduste tekitaja. Üks lahti, õige spott ja plärts välja. Ikka juhtub. "HALLELUUJA"

Välja on pakkuda teamile "taxfree" packer. Keegi kes viitsiks 5 õpilasvarju kokku pakkida peale hüpet. Mitte et see oleks raske aga see oleks lihtsalt cool!

Täpsusmaandumisest veel olukord:
Enne tõusule minnes, tegin ettepaneku, et seal matil peaks olema midagi motiveerivat. Ajal mil lennuk ennast üles keris, oli terve klubi meespere pikutas matil ja kui me maanduma tuline, siis olid nad 10 matist tahapoole liikunud ja sinna ma ka siis läksin. "HALLELUUJA"

Nädalavahetus oli väga produktiivne. Pakkisin nagu segane 13 pakkimist laupäeval 5 pakkimist pühapäeval (2 tandemit). 2 AFF hüpet. Esimene reisija oli suur aja tugev, sain hakkama aga lahti ei tahtnud küll temast lasta. Teine oli väga tsill.  Sai ka visatud mõned IAD õpilased. Pisut harjumatu oli algul kuna polnud tükk aega seda teinud. Aga kõik õpilased said hea spoti koha ja kenad väljahüpped.









Nüüdseks olen täitsa küpse.