Kertukese blogi

teisipäev, jaanuar 10, 2012

Talisuplus

Mõte tuli, et prooviks ja sai ka tegutsetud. Eelmise aasta sees sulpsasin vette ja kurjam kui külm oli. Esimese korraga läksin saunast, samuti ka ülejäänud 3 korda. Vees olemise aeg hakkas 12 sekundist, eile olin juba 30 sekundit. Nii see karastamine tuleb. Loodan, et minu külma taluvus kasvab, praegu on küll sellega kehvasti ... pidevalt on külm.
Suuremaks unistuseks on ujuda üle Pirita jõe TOPi taga olevas jahisadamas. Praegu on küll vesi jää all aga kevadeks on vast läinud see jää ja ma saan oma soorituse tehtud.



1 Comments:

  • At 6:44 PM, jaanuar 15, 2012, Anonymous Anonüümne said…

    Tere! Vaatasin Su ujumist. Tubli! Üsna julm algus. Ma ise alustasin oma taliujumise karjääri septembrist ja nüüd olen üsna järjepanu käinud ujumas. Tundub, et kõige karmim on see ettevõtmine ikkagi vaimule. Aga kasulik näikse ta küll olema... minu ujumised on näha siin: http://toru.ee/videos/verekaan

    soovin Sulle edu ja ilusaid ujumisilmu!
    Kristian

     

Postita kommentaar

<< Home