Kertukese blogi

esmaspäev, veebruar 06, 2012

shoppamise sõltuvus

- lõpuks olen siis sellesse punkti jõudnud!!!!
läks aega mis läks aga hakkama sain.
Täpset diagnoosi veel panna ei oska aga kipub minema sinna suunda.

Kui lähed -20 kraadiga Rocca al Mare keskusesse ühistranspordiga, et süüa muretseda...ja ... kui koju jõuad siis on sul kotis pisut sööki, paar tikkkontsadega saapaid ja uus aluspesu.
      Kui aus olla, siis saapad on väga mugavad. Mitte küll talvekülmade trotsimiseks sobivad aga kaugel see kevadki on. Nii kui jalga panin, tundsin just neid ma vajan. Oli plaan leida kõrgema kontsaga ja midagi väga silmatorkavat aga mugavus võitis seekord välise edevuse.
     Pesu polnudki ma see kuu veel omale ostnud ja kui oli midagi mis silma hakkas ja oli mugav, siis miks mitte. Selline ma juba olen, tsikk kellel on nõrkus ilusa pesu vastu ja "EI" öelda ei suuda.
    Kogu päevale sai panna punkti LIBLIKATEGA!

Proovin ennast parandada ja oma nõrkusi kontrolli all hoida, kuigi ühtesid tikkkontsadega kingi oleks veel vaja - vist!

1 Comments:

  • At 5:30 PM, veebruar 10, 2012, Blogger Pirts said…

    Ma arvan, et kingade ja ilusa pesu eest pole mitte ükski naine kaitstud. Kahtlen kas nende nõrkustega üldse ongi mõtet kakelda :)

     

Postita kommentaar

<< Home