Kertukese blogi

neljapäev, juuni 21, 2012

Kes on sõbrad???

"Tibukene" sai korda ja olen jälle liikuv, paistab nagu kõik on HÄSTI - nii hästi nagu mulle meeldiks.
Nimelt kui minul oli motakas katki, siis "sõbrad" käisid sõitmas ja lausa kadedaks ajas see kuidas ilusate ilmadega pidin mina kõigest sellest loobuma.
Nüüd kui mul "Tibukene" on korras ja ma saan jälle sõita, on kadunud need kes ennast "sõpradeks" nimetasid. juba terve nädala olen pidanud õhtuti üksi sõitma. Sellel on ka omad positiivsed küljed...
1. olen saanud olla iseendaga, mõtiskleda asjade üle järele
2. keegi ei agiteeri mind rikkuma reegleid ja vandaalitsema
3. olen aru saanud, kes on kes ja kellele mida korda läheb
negatiivsetest külgedest oleks see, et pean kahuks pettuma mõningates inimestes ja ka oma "sõbralisti" pisut kohandama vastavalt olukorrale.
    
Kahjuks on see nii, et inimesed kellele sa oled harjunud kindel olema, kellele sa saad loota ja kes on väga kallid sulle...ükshetk on nad lihtsalt kadunud su elust. Järele on jäänud tühimik ja kurbus südames. See on üks osa elust ja meie arengust - mis muud kui lihtsalt leppida sellega, liigutakse oma rada pidi.
Aga kas ei peaks tugev sõprus kestma igavesti?
Kas mitte just sõber ei peaks olema keegi kes sulle kunagi haiget ei tee ja alt ei vea?
Kas sõprus kannatab välja kõik tagasilöögid?
Kas on võimalik uuesti taastada seda usaldust?
Kas inimene suudab unustada ja andestada reetmist?
Mis kuradima pärast valetatakse sõpradele?
Kas sõbrad on kasusaamise eesmärgil tekitatud?
Kui kaugel on need piirid, kui sa lihtsalt loobud?
ja palju muid küsimusi on tekkinud viimaste päevade jooksul.

saan parandada ennast ja loota, et läbi selle ka paraneb arusaam sõpradest. Paraku olen ma juba selline, kes usaldab inimesi kinnisilmi ja loodan, et kõik inimesed on HEAD.

"Tibukene" muidugi üllatas ka mind korralikult. Eile linnas sõites jäi gaas peale. Nüüd mul on handsfree gaas.
Spidomeetri näidu andur näitab 2x kiiremat kiirust ja seeläbi 2x kiiremini kerib odomeetri näitu - tänx god ei võta 2x rohkem kütust.
Tuleb jälle vist käed õliseks teha ja ratta alla ronida. Nii ma oma motakat tundma õpin :)