Kertukese blogi

teisipäev, august 21, 2012

dialoog

käisime motakatega sõitmas, üks ratas läks katki ja hakkasime siis kõik koos seda parandama. Juhuslikult siis pakkusin, ka oma motakat müügiks. K- Kertu M- meesoost sõber.
K: "Kas keegi tahaks mu motakat ära osta?"
M: "Ostad omale uue või?"
K: "Ei"
M: "Millega sa siis järgmine aasta kavatsed sõita?"
K: "Järgmine aasta on mu sõiduvaheniks Emmaljunga... lapsevankriga hakkan vangerdama.."
M: "Mis asja, hulluks oled läinud või? Otsustasid juurdekasvu kasuks või?"
K: "Hakkas jah igav üksi olemisest ja hoolitsesin selle eest, et mul enam ei ole kunagi igav ja ei tunneks ennast üksi."
M vaatab kõhtu ja sügab kukalt.
K: "On jah nahkkostüüm väikeseks jäänud, ega ma muidu selle vana kostüümiga ei oleks."
M: "Ma mõtlesin, et oled lihtsalt kaalust juurde võtnud kõhu piirkonda."

Siit ka siis väljakutse, oleks vaja laenutada vähe suurema kehaümbermõõduga siklipükse :)