Kertukese blogi

kolmapäev, november 07, 2012

Mingi juhuste kokkulangemine

kokkulangemine nr1.
Eile mõtlesin helistada sõbrannale, et tuua tema juurest ära oma maal. Peale mida mõne minuti möödudes helistas hoopis sõbranna mulle ja palus abi.
Teema selles, et Kristiine keskuses müüdi kuskil arvuti poes arvutit ja antakse 100 eurot muu nodi ostmiseks. Selle tingimuseks oli ainult see, et ostja pidi olema vähemalt 18 aastane õpilane. Tõestamiseks vajalik õpilaspilet. Pidime kokku saama 17:30 tema pool.
    Peale kõne ise mõtlesin, et kui ma peaksin omale uue arvuti ostma siis võiks proovida MacBook Air. Õhtul siis poodi minek ja jalutasime Kristiine keskusesse ja küsisin: "mis pood see olema peaks?" Vastuseks sain: "nu see kus müüakse Apple tooteid"
Poodi sisenedes, liikusin kohe MacBook Airi vaatama ja siis liitus ka sõbranna ja sõnas:" Yess olemas....." Nii ostetigi siis see arvuti ära, mille peale ma olin päeval mõelnud.

kokkulangemine nr2.

Hommikul kui ärkasin, ei olnud mul unenägu loomulikult meeles. Päeva teisel poolel tuli raadiost uudis, et Tallinnas kuskil külmus meed bussijaamas surnuks... ja siis...nagu välk selgest taevast tuli mulle meelde mu unenägu.
Kohaks oli Tondi tänava ülesõit, seal juures oli bussipeatuse katusealune. mina olin samal pool taudteed aga teiselpool autoteed asuvas majas 2 korrusel. Nägin kuidas üks mees lamas seal ja ma teadsin, et ta on surnuks külmunud. Lumi oli maas ja ta oli isegi osaliselt hanges peaga. Tema jalad paistsid kingade ja püksiäärte vahelt. Inimesed kõndisid temast mööda ja ei teinud väljagi, et seal lamab inimene. Helistasin 112 ja palusin abi, et nad tuleksid vaatama mis toimub. Nemad aga olid ükskõiksed ja ei teinud väljagi, et seal on inimene... Mõni käis mööda sellest kehast ja toksas teda jalaga, koerad nuusutasid ja läksid edasi. Mina olin paanikas, et miks keegi ei tee midagi.
  Peale seda uudist raadiost, tuli ikka kõik nii selgelt meelde, et kõhe hakkas.