Kertukese blogi

pühapäev, oktoober 21, 2012

kool - 2. nädala kodutööd

Ega see lihtne pole olnud. Algul tundus, et õppimist pole midagi aga olgem ausad, et olen juba 2 nädalat iga päev midagi nokitsenud ja nädal on veel jäänud.
Lõpptulemus sai väga hea ja ma olen rahul. Tikkimine on seega mul üks tugevamaid külgi.
 
Käsitsi õmblemine on ka tore, aga siiski jääksin masinate juurde. Eks seda paistab mis järgmine nädal ma masina taga teen. Olen optimist.
    Ülesandeks oli ühele proovilapile mahutada: Peitepiste, sämppiste, ääristuspiste, "Laisa Liisu piste, kaaruspaelaga ääristamine, kaaruspaelaga tikkimine, nööpaasad, trukid ja haagid.
 
Õhtu naelaks kujunesid muidugi paelad. Paelasid punudes läks aeg päris kiirelt. Tegu oli "Toimselt põimitud paelaga". Aga valmis ta sai, raamatust järge ajada ja hoida õiget järjekorda lõngadel.






Koopiajoonis ka vormistatud






Ja siis kuivamises olev savitass, mida sai tehtud tullitud saviplaadist.