Kertukese blogi

kolmapäev, august 14, 2013

Arabella - etendus kogu perele

Eile asi Birgitta festivali raames äia siis eelpool mainitud etendust vaatamas. Etendus oli väga ilus ja laulud seal 100% Olav Ehala.
    Kloostri varemed olid ehitatud väga mugavaks teatrisaaliks. Pean silmas eelkõige seda, et oli ilmastikukindel kuna eile õhtu ladistas vihma sadada korralikult. Lavale nägi ka tagumistest ridadest, juhul kui su ees ei istunud väga suuri jõmme. Meie kohad olid pärid taga, kuna piletid ostsin alles paar päeva enne etendust. Saal oli rahvast puupüsti täis, inimesi leidus seinast-seina. Ja meie läheduses (taga) leidus ka seina üks äärmus.
    Esimene poole valju häälega ja naeris. Ei mingit nuttu ega jonni, laps oli lihtsalt rõõmus. Loomulikult oli seal ka üks teine põhjus, miks ta sedasi valju häälega jutustas aga see põhjus las jääb praegu. Kuulutati välja paus 30 minutit ja kostus seljatagant hääl (meeshääl - MH)
MH: "Kas see pisike ikka jõuab teise vaatuse vastu pidada, mind häirib see kuidas ta jutustab vahele."
Mina:"Minu teada on see kogupere etendus ja lapsed on lubatud sellele etendusele. Ja sellega tuleb arvestada, et lapsed võivad küsida küsimusi, häält teha ja isegi toolil ringi siblida."
MH: "Mulle ei meeldi see kuidas ma pean kuulma muid hääli ka veel mis ei ole kirjutatud Olav Ehala etenduse teksti. Ma ei saa nautida muusikat."
Mina: "Kas teil häbi ei ole sellise käitumise pärast. Mu laps ei karjunud ega nutnud ja teie täiskasvanud mees, kellel on oma lapsed ka kaasas teete sellise märkuse."
Sellega lõppes see vestlus. Kõrval olevas seltskonnas oli üks naisterahvas veel väiksema beebiga kui F-M ja ta muigas hirmust juhul kui tema beebi hakkab nutma ja 2 vanemat last ringi siblima.
   Algas teine vaatlus ja "härra toriseja" oli tagasi. F-M oli juba sülle uinunud ja muusika teda ei häirinud aga meie kohalolek häiris küll kedagi, see sama "torisela" pakkis ola pere kokku ja jalutas teistele kohtadele.
http://www.birgitta.ee/arabella-2/