Kertukese blogi

pühapäev, september 15, 2013

gurmee - supihooaeg

nagu ikka sügis tuleb ja toob meie söögilauale palju mõnusaid ja tervislikke juurikaid ja vilju. Nii olen minagi inspiratsiooni saanud koduaia saadustest. Ja eriti mõnus on kõike seda valmistada uues ahjupotis. Palmse "leivalaadalt" ostsin endale keraamilise savipoti. See potikene tegi mu elu lihtsamaks päris palju. Juurikad potti, tilgakene vett, kookus õli ja ahju. Ei mingit segamist ega põhja kõrbemist. Nii ma siis katsetasin terve nädala.
1. Ühepaja toit (kaalikas, kartul, porgand ja lillkapsas - kõik ise korjatud aiamaalt. Natukene vett ja kookus õli. maitsestasin hiljem kui F-M olin tema jao välja võtnud).
2. Lillkapsa püreesupp (porgand, lillkapsas, vesi, kookus õli, kaerakoor ja maitseained).
3. Peedi püreesupp (peet, kartul, porgand, sibul, vesi kookus õli ja maitseained. Serveeritud kitsejuustuga)
Vahelduseks tavalisele pehmele leivale tegin see kord "näkileibasid". Võiasemel Juustu- küüslaugu määre.
Kuna pisike preili tutvun ka muu toidu maailmaga siis on need kõik väga lapsesõbralikud. Uued maitsed on talle meelepärased. Ainult ühte ma aru ei saa kuidas on võimalik süüa beebiputrusid (Holle hirsipudru ja riisipudru), need on täiesti maitsetud möginad. See, et need on mõeldud 4 kuusele imikule ja on öko-möko värk - täitsa maitsetud...