Kertukese blogi

laupäev, oktoober 05, 2013

lohutav pai

Kolmapäev oli minu jaoks üks raske päev, see energia millega pidin toime tulema oli raske. Õnneks on mul F-M kes oskas mind lohutada väga oskuslikult. Peale "rasket momenti" tulime koju ja hakkasime mängima. Mängisime palli ja teiste olemasolevate mängudega... F-M pani pea minu sülle ja naeratas ja ajas juttu (millest ma suurt midagi aru ei saanud). Võtsin ta kaissu ja nii me siis jäimegi magama, F-M paitas minu põske ja sõna otseses mõttes pani mind magama. Magasin täitsa sügavalt ja puhkasin välja, äratus oli vaikne, sõna otseses mõttes F-M puhkus mulle õrnalt näkku ja  kui ma piilusin siis naeratas vastu.
  Tänaseks on möödas 2 päeva ja olen saanud tagasi oma tasakaalu ja rahu. Olukord mis ei oleks saanud kunagi laheneda selleselt, et kaks osapoolt oleks olnud rahul. Seekord valisin ma enda õnne ja täna tunnen, et see oli ainus ja õige valik.