Kertukese blogi

esmaspäev, veebruar 17, 2014

tunne mis paitas mu hinge

Täna hommikul äratas Freia-Mia mind üles ja puges kaissu nagu alati. Vaatasin oma nutikast mis interneti maailmas toimud ja sattusin selle ilusa loo peale ja ei suutnud mina oma emotsioone tagasi hoida. Eriti ülimaks muutis see, et Freia-Mia oli kaisus ja "Mopsutas" samal ajal ning silitas mu põske. Nii me siis olime minul pisarad väljas, Freia-Mia vaatas ka silma pilgutamata videot.
   Sellised emotsioonid tekkisid nagu siis kui rase olin kui iga vähegi kurb olukord oli, kiskus mul silmad mäejaks. Seekord ei tulnud pisarad kurbusest, pigem olid need rõõmupisarad. Süda rõõmustas sellise ilusa loo peale ja kui tunned oma last enda kaisus, nõed teda kasvamas ja iga päevaga aina asjalikumaks muutumas. See on hea tunne kui keegi hüüab:"Emmme" mis iganes mure tal parajasti ka ei oleks - jätad pooleli kõik tegevused ja ruttad kutse peale.
   Vahest on vaja haigele kohale peale puhuda, vahest tahab ta näidata midagi uut, vahest on ta õnnelik mõne avastuse peale ja vahest on vaja päästa väikesed sõrmekesed sahtli vahelt välja (väike kolaja). Tore on rõõmustada temaga koos kui uusi

http://damn.com/p/this-video-my-beautiful-woman-will-touch-your-heart-like-never-before-must-watch/