Kertukese blogi

teisipäev, märts 07, 2017

4 aastase mõtted


Minu printsess sai eile 4 aastaseks ja olles ise väga õnnelik, kuna tema südamesoovid täitusid. Siiski oli tal väike kurbus. 
F-M: "emme mul on väike kurbus südames."
K:"Miks see väike kurbus siis su on?"
F-M:" ma tunnen puudust sellest, et onu Loe ei toonud mulle täna lepatriinu torti."
K:" ära ole kurb sellepärast, inimesed unustavad asju. Kõike ei peeta meeles."
F-M:" aga mina küll mäletan kui ma kolmeseks sain ja ta minul külas käis lepatriinu tordiga."
K." võta see kurbus ja muuda see rõõmuks enda südames, sest täna on ju väga tore päev ja päike paistab sinu rõõmuks."
F-M:" aga mina ei oska unustada sedasi oma tunnet mis südamest tuleb."
 
Vot nii targad ja avatud südamega on lapsed ja jääb lootus, et me  neid oma raamidega "lukku ei pane."