Kertukese blogi

reede, aprill 03, 2015

Aloe Vera - FOREVER tooted

Olen enda jaoks avastanud eelmisest aastast alates uue toote Aloe Vera FOREVER .
Liitusin selle firmaga septembrist ja siiani kasutanud neid tooteid oma igapäevases elus. Jah kui nüüd paljud arvavad, et veel üks ohver kes on langenud võrkturunduse või püramiidskeemi lõksu, siis siinkohal ma ennast ohvriks ei pea. Skeem on jah sellel firmal selline, et mida rohkem tooteid ostad seda kasulikum ja mida rohkem uusi tegelasi värbad seda uhkem. Paraku aja puuduse tõttu ja oma passiivsuse tõttu, pole ma suutnud  kumbagi teha. Olen ise tarbija ja liitusin selle mõttega, et saada kätte omale vajalikud tooted.
   On ka selgunud minu lemmikud ja julgen neid ka teistele soovitada. Ja kui aus olla siis ei kipu teistele soovitama toodet, mida ise pole proovinud. Tänaseks päevaks on minu lemmikuteks:
Aloe mahl (marjamaitseline) - kunagi mõned head aastad tagasi proovisin poest ostetud aloe mahla, kus ulpisid sees viljaliha tükid. See oli kõige jubedam asi, mida eales joonud olin. Need viljalihatükid olid kui mingid klimbid vees, mis mulle ei maitsenud. Foreveri aloe mahlaga seda tunnet ei tekkinud, a kuna mahl on ise ka pisut tihedam oma tekstuurilt ja viljaliha tükid ei häiri. Maitselt ka väga mõnus.
Aloe vera pulkdeodorant - ei sisalda alumiiniumsoolasid, ei määri riideid ja võib kasutada peale raseerimis. Lõhna poolest neutraalne ja jagub päris pikaks ajaks (varsti saab aasta täis ja säilin 2 aastat lahti tegemisest).
Aaloe vedelseep - Pisaratevaba kuna Freia-Miale meeldib seebiga mängida ja see ei pane tal silmasid kipitama.
Laste multivitamiinid - Freia - Mia lemmikud. Yomi karukeste ja teiste proovitud vitamiinide peale ei arvanud ta midagi. Maitses ja sülitas välja. Foreveri omad tunduvad sobivat, lähevad päris hästi kaubaks. Ühes pakis on 120 tükki ja hind sama mis Yomi karukestel, ainult see vahe, et Foreveri purgis on kaks korda rohkem. Loodan, et see jääb meile sobima.

Ühesõnaga on veel palju lemmikuid aga ega ei jõu ka kõike kirja panna.