Kertukese blogi

kolmapäev, oktoober 25, 2006

Bodypumbis edusammud

Tänase päeva seisuga olen tegelenud bodypumbiga juba 9 kuud. Esimesed 3 kuud arenes lihas mega kiirelt. Oli nii hea näha kuidas lihas kasvab, aga seda ei olnud kauaks. Nüüd olen jõudnud siis Bodypump 59 programmi juurde ja olen märganud jälle edusamme. Alustasin trenni väikeste raskustega ja olen jõudnud päris korralike raskuste juurde. Kang on turjal ikka päris tunda juba.
Näiteks siis:
Soojendus: 12 kg. see on ka max raskus millega naised teha võivad.
Kükitamine: 21 kg. meeldiv raskus
Rinnalihas: 12 kg
Selg: 21 kg. päris mõngel raskus
Tripseps: 12 kg
Pitseps: 12 kg. seeria lõpuks käed värisevad
Väljaastekükk: 21 kg
Õlg: palju kätekaid ja siis nata kangi peale.
Kõht: harjutus nii lihtne, et pinget ei teki.
Hea oleks muidugi kui need kaalud püsima jääksid. Päris korralikud raskused ja võib seljale liiga teha. Eks paistab. Suuremad raskused on mu enesetundele väga hästi mõjunud ja motivatsiooni tõstnud. Seega ootan huviga juba järgmist trenni.