Kertukese blogi

laupäev, oktoober 13, 2007

Tsikli BABE


Lõpuks siis jõudsin oma tegemiste ja toimetamistega nii kaugele, et muretseda omale korralik tsiklivarustus. Mõnda aega sai nalja teha ja noriti mind, et ikka roosa kostüüm on broooo.... ok nali naljaks...
Täna hommikul päevaplaan oli siis järgmine - SHOPPING
Vahest olen ka suuteline üllatama: shopping kestis umbes 20 minutit. Hüppasin poodi sisse ja küsisin vajamineva tuffi...selga sonis ja hind ka sobis, seega polnud enam pikemat juttu. Tegelikult muutis vägagi asjalik müüja kogu protsessi nauditavaks.
Mina küsisin ainult: "kas tsikli saapaid on 37 jalale?" Peale mida toodi vägagi normaalsed saapad ja üli normaalse hinnaga. Liikudes kassa poole, jäid silma mulle tsikli kostüümid...Ülla ülla "roosa jope". Nalja pärast proovisin seda selgaja, oli täitsa mugav ja juhuslikult olid ka minu number püksid olemas. Kogu komplekt klappis suurepäraselt ja kuna hinnast sai alla 50 prossa, siis oli asi otsustatud. Otsustavaks sai muidugi veel minu nõrkus liblikate vastu :) Nii saingi ma roos kostüümi liblikatega. Oli võimalus tellida veel roosa kiiver ka sina juurde. Kiiver oli täitsa nummi aga hind oli kaunis krõbe. Pole hullu saan oma sinise kiivriga ka hakkama.

1 Comments:

  • At 2:25 PM, november 10, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Ja funktsionaalsusest mite sõnakestki... tootja, materjal/niiskuspidavus, eemaldatavad voodrid, eemaldatavad kaitsmed jne.

    A propós - parem oleks muidugi roosa kiiver, kuid vast veelgi tähtsam on see, et ta hästi pead kaitseks?! Kui oled leidnud õige kiivri ja piisavalt kogemust sõitmisega, siis võid investeerida ka airbrush'i teenusesse.

     

Postita kommentaar

<< Home