Kertukese blogi

reede, august 21, 2009

spordiga jälle sõbraks

nimelt kiire elutempo juurse olen unustanud sportimise. Viimati kui trenni sai teha ei mäletagi. Vähemalt mitte viimase 1,5 kuu jooksul. Kui aus olla, siis jooksu jalanõud ja pulsivöö on alati kaasas olnud minuga....millegipärast ei ole ma neid kasutanus sihtotstarbekalt. Minu trennid on piirdunud ööklubides tantsimisega, punktist A (hotellist) punkti B (night club) liikumisega, juhul kui vahemaad ei ole katastroofselt suured ja langevarjutamisega.
Terve selle nädala olen teinud tutvust erinevate trennidega. Bodypump on siiski lemmik. Septembrist katsun leida aega veel salsa tantsule ja paar korda võiks ka flycrossingut proovida. Kahjuks ei leia ma aega oma nädalaplaanis oma kirele: ITAALIA KEELELE. Sellega tuleb siis aega veeta kas tööl lõunapausidel või öösel kodus.