Kertukese blogi

reede, september 04, 2009

Minu kannatus lõpuks katkes

Olid küll pikad närvid, aga nüüd siis katkes kannatus.
Hommikul kell 4:30 magama minnes ei osanud ma uneski näha sellist hommikust terrorit nagu see oli. Naabri koeral oli hulluse hoog peal ja haukus kogu hommiku. Lõpuke kargasin voodist püsti, hommikumantel selga ja tallasin läbi naabri hoovi, et jõuda selle probleemi lahendamiseni. Ega see nii lihtne ei olnudki, naabri hoov mis oli kerge läbitavusega, tuli veel läbida tühi krunt kus oli nii mõndagi.
Umbrohi - üle minu pea
Ehitusjäägid
niidetud kulu - ümbruskonna naabritelt
teod - nagu mulli kilel kõndisin
Närvilise koera naabri aeda sisse astudes, rahunes koer maha ja oli sõber. Tore valvur küll.
Ütlesin siis, et mina ei kannata seda haukumist enam välja. Mille peale naaber arvas, et eks ta siis annab koerale süüa...ja leiab variandi kuidas too maha rahuneks.

Ega peale seda jalutuskäiku ei olnud enam unest haisugi. Vähemalt naabri koer sai vähe meelepärasemat tegevust. Peremees söötis kutsal kõhu täis ja läks õue tööd tegema, parandas koera kuudi ära ja tegeles pisut ka peni endaga.

Ülejäänud teised naabrid võisid vaadata küll imelikult aga nuh see hetk olin ma ikka täitsa tige.