Kertukese blogi

neljapäev, märts 03, 2011

uustulnukad minu elus

praeguse momendi maailma parim valik gaseeritud vee osakonnast.
Olin Kandaharis seisukohal, et maailma parim vesi on "tasuta vesi" mida vedeles seal lademetes. Kuigi jah oli veel ja veel vahe küll.
Juhtum siis joogivee osakonnast.
neiukene kaugelt maalt (Ameerikast) NKM
mina M
dialoog
sissejuhatuseks siis nii palju, et too NKM tellis Kandahari omale postiga joogivett iga nädal. Temakese arust oli "Fiji water" http://www.upb.cz/portfolio/shop/33-Voda/50-Fiji maailma parim vesi. Selle hinda ma ei mäleta ja postikulu ei mäleta ka palju ta selle laadungi eest plekkis.
Nii siis tuli jälle järjekordne pakk veega, hirmkalli veega...seal ta seda kallistas ja imetles, et kui head vett ta jälle juua saab.
Samal ajal kui mina mõnuga kallasin kurgust alla Coca-Cola poolt toodetud vett.
NKM:"miks kõik naeravad m üle kui mulle järjekordne vee kast tuleb?"
M:"ei ei, kõik on hästi, tore kui sulle see vesi meeldib."
NKM:"te vist arvate, et ma olen imelik?"
keegi ei reageeri NKM jutule...
NKM:" see on ju nii hea, et ma ei saa selleta siin päevagi olla."
M:"nu jah, kui aus olla siis on see minu arust vägagi naeruväärne, et sa tellid seda vett siia. kui meil maja ees seisab pudelivett lausa tonnidena ja iga päev tuuakse seda juurde lennukite viisi ja mis peamine on see, et on täiesti tasuta."
KNK:"aga see ei ole Fiji vesi... ja see on kõige parem...."
M:"tead milline vesi mulle meeldib....SEE MIS ON TASUTA."
sellega see vestlus lõppes, kahjuks või õnneks ma ei tea kas ta ikka veel tellib seda vett, või on ka avastnud, et see pakutav vesi on hea.

Kuid siiski mitte küll iga päev aga vahest võib ju omale lubada midagi teistsugust ja minu lemmikhitiks on kujunenud vesi mis on pärit Itaaliast. ACQUA MINERALE NATURALE FRIZZANTE "SANPELLEGRINO". See selline peenikese mulliga vähe gaseeritud vesi. Kui enesehellitushoog peale tuleb siis peab ka midagi head lubama omale.
Üllatajaks osutus veel sama firma toodang - "Limonata" Selline värske sidruni maitseline limonaad. Kuigi kunagi lapsepõlves olen ma seda maitset kohanud, aga ei suuda meenutada kus.