Kertukese blogi

laupäev, aprill 02, 2011

Acupuncture

Eile öösel siis istusin arvuti taga kuni kella neljani ja tutvusin Hiinameditsiinis kasutatavate energiakanalite punktidega. Kuna tundus et energia on mu kehasse pidama jäänud.

Kuu aega kestnud ninakinnisus on ikka veel tunda ja vahest õhtuti enne magama minemist on veel eriti kinnine nina.
Ma tean, et ma pean ennast usaldama ja lihtsalt leppima selle tundega. Paraku tulevad hirmud vahele ja ma ei julge ennast usaldada.
Tekib hirm, et äkki on mingi põletik mis ootab ravimist ja peaks arsti juurde minema.
Järgmine hetk jälle on eneseusaldus omal kohal ja ma tean täpselt, et ma ei vaja arsti abi. Kuid siiski huvitab, mis seal ikka on.

Üks teooria on see, et uued energiad mis tulevad ja mu keha ei julge neid omaks võtta ja sellest ka siis sissehingamisega probleeme. Kuna uus energia mis tuleb on armastuse energia, siis pean tunnistama jah, et on problemaatiline teema minu jaoks. Hiljutised sündmused minu elus on mind ettevaatlikuks teinud. Ravi selle vastu on siis selle tunde omaks võtmine ja "mustri" muutmine. Tundub et sellega läheb aega, iga asi omal ajal. Kui olen valmis siis ka tuleb tasu nende kannatuste eest.

Teine teooria on see, et energiapunktid on kinni. Kui ma ühele "heale Tädile" helistasin ja küsisin millised punktid on selle põhjustajateks. Ninakinnisus on seotud punktiks 58 (38) internetist otsides sain selle punkti asukoha teada aga ei olnud kindel, et on õige koht.

Kolmas teooria on see, et ma pean ise ennast usaldama. Kui ma tunnen, et ma ei vaja arsti siis nii see ka on. Või kui tundub, et see on õige punkt, siis nii see ka on. Ei ole vajadust tegelikult massööri juurde joosta ja kinnitust küsida sellele mida sa juba tead. Aga peale seda kui olin saanud punktide asukohtadest ülevaate, mida ma juba teadsin oli hea tunne küll. Sellega kasvas veelgi eneseusaldus.

Salong kohale jõudes kohtusin massööriga, oli kohe selline meeldiv tunne. Tundsin ära tema energia mis oli minu energiaga sarnane. Veedetud tunnike läks päris kiirelt. Kõige valusamad punktid olid varvaste otsad ja eriti valus oli väike varvas. Seal on neerude punktid ja kõik kohad kus on neerudega seotud punktid, olid mul valusad. Ninakinnisus on seisev lümfide energia. Nüüd on olemas veel mõned lisateadmised ja saan ennast aidata.

Praeguseks hetkeks on mu varbad nii soojad, et lausa tulitavad. Kergelt punetavad ja meeldiv surin on sees. Ma olen väga tänulik sellele tundele mis minus praegu on.

VALGUST JA ARMASTUST.