Kertukese blogi

reede, mai 27, 2011

kapikoristustalgud ja ürdivõi

Koristasin nimelt köögikappe. Mida kõike seal ei leidu.

Suure koristamise käigus tuli päris palju häid ideid pähe.

Näiteks sulatasin taluvõi toatemperatuurile, segasin sisse ürdisoola ja tilli.
maitses maru häääää oma leivaga.

Teine idee on teha trühvleid. Seekord on apelsinitrühvlite kord, vahendid on olemas ja nüüd siis ainult teostus.

Kuna mul endal ikka veel söömisega tagasihoidluk suhe siis pakun lahkelt külalistele. Minu menüüs endiselt smuutid, maitsed hakkavad juba korduma aga elan üle. Ootan ideid....

2 Comments:

  • At 1:51 PM, mai 30, 2011, Blogger Jane said…

    jaaa mina võiks küll trühvleid teha ja mu lapsed sööksid neid küll ka hea meelega.
    Aga hetkel on kodus haigemaja :(

     
  • At 11:50 AM, juuni 02, 2011, Blogger Kertu said…

    peale Basic Campi olen nõus vabalt uue trühvlite meisterdamis päeva tegema. Antagu ainult teada kes on huvilised ja koht.

     

Postita kommentaar

<< Home