Kertukese blogi

teisipäev, mai 31, 2011

Basic Camp 1. päev

Hommik algas minu jaoks varakult. Vist ei olnud und eriti. Magada oli luksus kuna üksinda toas ja õhku jätkus ka hommikuni. Üksinda olin ma toas sellepärast, et üks toakaaslane otsustas norskama hakata ja seda õnneks enne kui ma jõudsin magama jääda. Võtsin oma magamiskoti ja kolisin ära. Tuba oli külm pisut ja soojemaks ka seda ei saanud, kuna radiaator ei töötanud. Lahenduseks oli minu -40magamiskott. Oli hea värske magada ja külm ka ei olnud. Hommikul kolisin ka kõik teised asjad kaasa. Kuidas eile öösel tundmatuks jäänud teine toakaaslane selle üle elas ei tea. Hommikul kui valgeks oli läinud siis selgus, et see on tsikk ka veel.

Kell 6:30 läksin minu juba väiksele sörkjooksu ringile ja väike võimlemisharjutuste voor oli ka muidugi. Seda sai kombineerida siis enesetutvustusega. Täpselt nii palju kui võttis enesetutvustus võttis ka pöiaringid aega.
Halva ilma tõttu järgnes kohe mock-upi koolitus. Mina kes ma olin lühikestes pükstes, külmetasin ikka korralikult.  2 minutit enne lõppu otsustasin lihtsalt ära kõndida. Otsemat teed sooja vee alla.

Esimene tõus peksti üles päris karmi tuulega. Minu teamis on Kaspar, Tanel V, mina ja üks rootslane. Kõik oli ok, pisut probleemid levelitega aga muidu lendas. Järgmisele hüppele panen peale pisut raskust ja siis peaks olema täitsa mugav. Kujunditeks oli siis PMFO. Muidugi suudeti ka pisut vusserdada ka kujundiga. Aga muidu ok.
Praegu ootame siis ilma....

Harjutati ka PLF, seda oli päris lahe vaadata.

Õhtul tehti uued tiimid, mina olen nüüd puntis 3 naisega ja nimeks sai Foxes. Ümberristimine peab tulema ja selleks oleks Kitties. Sain ka lisaks uuele tiimile ka uue sloti. Nüüd olen siis tail. Nalja hakkab saama.