Kertukese blogi

reede, juuli 22, 2011

Rulluisusaaga

Kolmapäeval otsustasin oma rulluisud viia hooldusesse. Peaks olema piisav aeg, et neid pisut hooldada. Uisud muretsesin 2003 aastal ja polnud kordagi nendega hoolduses veel käinud. Selleks ei olnud ka väga suurt vajadust, kuna pigem olid nad mul riidekapis hoidmiseks muretsetud.
Kauaaegne mälestus, viimati kui 2003 aastal nendega pisut rullitasin, hakkasid nad mulle jalale ja polnud üldse mugavad. Ja see jalavalu mälestus oli ikka pikalt mul veel meeles. Teiseks takistuseks oli veel see, et polnud kuskil väga sõita nendega. Kui Kakumäel elasin, siis rulluisutee oli maja ees põhimõtteliselt ja seegi polnud piisav motivatsioon neid jalga ajada.

See suvi tänu  oma parimale sõbrannale otsisin uisud kapisügavusest välja ja oli aeg uuesti proovida.
Ei saa mina aru, mis jalavalu mul kunagi nendega tekkis...isegi ei väsi jalg sealt kohast ära, kus mul kunagi valutas. Ju see oli siis mingi fantoomvalu, mis mind kummitas ja mis oli piisavalt hea ettekääne iseendale, et mitte uisutada. 
Algus sai tehtud tagasihoidlikult 2 korda nädalas 1h. Praeguseks on rullitamise maht kasvanud 5 päeva nädalas 1h 20 mintsa ja vahest juhtub ka et saab õhtul ka 1h ringi peale teha.
Pole rahulolu ilma rahuloluta. Nii need mured siis hakkasid pihta. Lõpuks sain aru, et pean liiga palju rassima, et edasi liikuda. Rullid olid päris kulunud.

Vaja leida koht ja isik kes seda probleemi mõistab lahendada. Rademaris saadeti mind pikalt, kuna on nii vanad uisud, et neil pole nendega midagi peale hakata. Olgem ausad, on teised ja lastekad, kuna minu jalasuurus ei ole standartne.
Kasutasin siis ära soovitused mis mulle mõni aeg tagasi jagati. On olemas üks rulluisuhooldus Mustamäe teel, Kangatzungliga ühes majas. Nii ma siis sinna liikusingi. Võeti kenasti vastu ja hakati lahendust otsima. Sobiva suurusega rattad olid olemas ja ega siis midagi kui vahetama.
Vaatepilt siis selline,  et mina keerasin rulle alt ära ja spetsialist pani tagasi. Komplikatsioonid tekkisid 2 rulli juures, kuna seal on mingi kruvi mis hakkas vastu käima. Leiti lahendus. Laagrite vahetamisel selgus ka veel see, et rullid olid liiva täis ja neid oli vaja ka puhastada. Seega jäi kogu kiirvahetus pisut pikemaks. Järgmine päev helistati, et uisud on valmis ja saan need kätte kuni kella 17:30. Paraku see kellaaeg oli liiga vara ja pakuti välja, et toovad mulle peale 21:00 uisud koju kätte. Super lux teenindus. Kogu hind kokku rullide ja uute tihvtide j hoolduse eest oli 66.16.

Nüüd siis on mul punased rullid all ja liiguvad paremini kui kunagi varem . Eile öösel sai ka Kakumäel neid katsetada. 1h30 mintsa liuglemist.