Kertukese blogi

neljapäev, august 21, 2014

Männipargi tegemisi

Olime Freia-Miaga karusellil ja meiega liitus veel üks tüdruk, umbes 8-9 aastane. Keerutasime seal kiiremaid ringe kui tüdruk hakkas minuga jutustama.
Tüdruk: "Tead mis...."
Mina: "nu räägi...."
T:"mul on selline joogijanu"
M: "Siis pead küll tuppa jooma minema."
T: "Ma olen terve päeva siin mängukal mänginud ja nüüd on tõesti janu."
M: "nii pikalt siin olnud!!!"
T: "Tegelikult mitte päris nii kaua. Sõin kodus lõuna söögi ära ja siis tulime isaga siia."
M: "või niii....."
T: "aga tead kas sa tahad ma räägin sulle oma isast?" Tüdruk suunab käega isale kes istub pargipingil.
"Ta istub kogu aeg oma telefoniga internetis. Nu nagu praegugi. Iga vaba hetk mis tal on, läheb ta jälle arvutisse või toksib oma telefoniga." Minu ema on väga tubli käib tööl ja aga isa istub ainult internetis."
"Mänguplatsil võiks ta ikka minuga tegeleda."
Tüdruk vaatas mulle otsa ja ütles: "kui see titt (Freia-Mia) siit maha läheb, kas sa teeksid mulle siis suure hoo."